Pagina's

zondag 27 juni 2010

villa Helena





















Dit is mijn "villa Helena".  Mijn eerste poppenhuis waar ik in 2007 mee ben begonnen. Het heeft al verschillende metamorfoses ondergaan, maar ik geloof dat ik nu tevreden ben met 't resultaat. Het is nog niet klaar. Er moeten nog verschillende afwerkingen gedaan worden.
















Dit is de salon. De foto's zijn niet echt mooi, een beetje bleek...





















Het vitrinekastje heb ik gemaakt en er staan verschillende bedeltjes in van mijn vroegere bedelarmband.





















Het lantaarntje, theepotje, eikeltje, koebel en schoentje hingen vroeger aan mijn armband...
















Het stoeltje heb ik bij Josje gemaakt tijdens een workshop van 3 dagen...
Toen ik pas begon met 't poppenhuis, dacht ik, nee ik ga geen meubeltjes maken. Maar als je 't één keer gedaan hebt, ben je verkocht...
































...geïnspireerd door Josje heb ik deze keukentafel gemaakt...

12 opmerkingen:

TINK - SONIA zei

Villa Helena is a beautiful house,so full of treasures and wonderful details,I love your style.Miniregards.

Ascension zei

Villa Helena es una casita preciosa, llena de maravillosos detalles, enhorabuena!!
besitos ascension

Les Miniatures de Béatrice zei

So much details and lovely pictures.

Heleni zei

Thank you, Sonia, Ascension and Béatrice for the lovely complements...

gr.Heleni

Ingrid zei

wat een prachtig huis :-)) zo'n mooi papier, mooie kleurtjes en knap meubilair. Je mag er fier over zijn :-))
groetjes Ingrid

Carolyn zei

Heleni, this is a beautiful house....it is elegant!

La Belle Brigante zei

Heleni,leuke site van Beatrice!
Je huis heeft een heel unieke eigen stijl, mooi!groetjes van Margot

michelle zei

Geweldig mooi, Heleni, alles is prachtig, maar vooral je keuken ben ik weg van...het behang vind ik zo mooi!!

Heleni zei

Dank jullie wel voor de lieve reacties.
Michelle, het behang in de keuken is stof. Zoals je misschien weet heb ik een patchworkwinkel gehad en nog heel veel stof daarvan over. Ik heb, toen ik daarmee stopte, goed voor mezelf gezorgd, dat zul je begrijpen. Het hele huis is veranderd, behalve de keuken, want dit vind ik zelf ook mooie stofjes.

gr.Heleni

michelle zei

Dat is een geweldig leuk idee! die ga ik onthouden, Heleni, je hebt vaak mooie stofjes
en behang vind ik altijd zo moeilijk kiezen...
Groot gelijk dat je goed voor jezelf gezorgd hebt ;-))

Gonda's miniature zei

Prachtig mooi huis en mooi ingerichte kamers, en de keuken super!

Yvonne zei

Wat een mooie keuken!
Die wil ik graag in het echie hebben.
Leuk toch dat minispul, je fantasie de vrije loop.
Gr Yvonne ( minidreams)

Related Posts with Thumbnails