Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

wil je even kijken.......?














Er moet nog heel veel gebeuren maar toch wil ik de vorderingen even laten zien van de salon......














Links en rechts van de hele kast zit glas. Aan de linkerkant heb ik het dicht gemaakt. Of ik rechts ook dicht ga maken, weet ik nog niet. Misschien blijft het wel een raam, iets kleiner met spijltjes bijvoorbeeld........














De keukentegeltjes.
Gemaakt van dun karton, geschilderd, blokjes gesneden, geplakt op de wanden, vernis opgespoten, gevoegd met plamuur, et voîla.  Wat een werk, maar met een erg leuk resultaat......














Er is nog weinig licht in de keuken, vandaar dat de foto te donker is.
Maar ik wilde je toch een kijkje in de keuken laten nemen

14 opmerkingen:

Cris Bottaro zei

Hallo Heleni, tegels ficaeram geweldig! En hoeveel mini's en prachtige details in je laatste berichten! Wow! Ik miste een paar dagen van bloggen en vandaag toen ik hier kwam zag ik vele wonderen. Gefeliciteerd en kusjes in je hart.

liesje zei

Wat ziet het er prachtig uit een echt kunstwerkje.Ik heb ook een poppenhuis gekocht en moet het nog behangen en stroom inleggen maar ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen.Dus zal ik veel met U komen piepen om er een gedacht van te krijgen.Heel mooi gemaakt.
Lieve groetjes Carine

dalesdreams zei

The tiles look wonderful. :)

Josje zei

Ziet er goed uit Heleni, vooral het keukentje. Ja wat een klus hè die tegeltjes, maar wel mooi.

Heleni zei

Thank you all for the nice comment.
*Josje, ik heb jouw workshopje gevolgd wb de tegeltjes. Het werkt prima hoor.

Fabiola zei

The table is elegant. I like the colors of the furniture.
Great job with the tiles. The kitchen looks beautiful.
Bye Faby

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Hoi Heleni, wat prachtige tegeltjes heb je gemaakt, en de saon is zoooo elegant :)
Een fijne zondag !!

Lieve groetjes Mieke

Annemieke zei

Ik wilde wel even kijken hoor, echt al heel gezellig. Ik vind de tegels er zo heel echt uit zien. het lijkt me wel voldoening geven al is het veel werk.
Groetjes
Annemieke

La casa de Elisa zei

me encanta como te esta quedando ¡¡...besines

Doortje zei

Het ziet er geweldig uit! ook de tegeltjes er is wat werk aan maar dan heb je ook iets wat heel mooi is.
groetjes doortje

Ascension zei

Has hecho un fantastico trabajo, enhorabuena se ve todo precioso.
besitos ascension

Carla zei

Wat word het allemaal geweldig mooi!!
Die tegeltjes...wat een werk...maar...wat GAAF!!

groetjes Carla.

Irene zei

I'm very impressed with your tiles. They look really good.

Loly Rodriguez zei

Sus trabajos son muy elegantes y delicados.
Su trabajo con los azulejos de la cocina , sera muy laborioso , pero el resultado es increible y muy bueno.
Saludos Loly

Related Posts with Thumbnails