Pagina's

zaterdag 19 mei 2012

sfeerfoto's......





















Vandaag was het een productieve dag. Ik heb ramen gemaakt en geplaatst en twee wandjes behangen. De keuken krijgt nu een gezellig sfeertje.





















Oeps, de flessen staan een beetje scheef. Ik was niet dronken hoor, zegt de dienstbode.......































Het behang is patchworkstof.













Nu begint de twijfel toe te slaan of het wandje van de schouw niet teveel tegeltjes heeft en of ik dat ook beter gedeeltelijk zou kunnen behangen.......
Moet ik nog eens diep over nadenken.

27 opmerkingen:

Cris Bottaro zei

Heleni Hallo, deze keuken is perfect en gezellig! Veel mooie details zijn prachtig! Ik hield van! De meubels, ramen, kleuren die je gekozen hebt ... alles! Gefeliciteerd en kusjes in je hart.

Ilona zei

Wat een gezellige keuken, Heleni! Ik vind die wand met de tegeltjes erg mooi en zou het zo laten. Het tegelwerk hoort wel bij een schouw toch?
Fijn weekend. Groetjes, Ilona

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Hoi Heleni,
wat ziet het er knus uit,( en wat ben je lekker bezig !)
Ik vindt dat Ilona helemaal gelijk heeft, het tegelwerk hoort wel bij een schouw, en die ziet er prachtig uit.
Het zou echt jammer zijn als je een stuk tegels weg zou doen :)
Een hele fijne zodag .

Lieve groetjes Mieke

Elga zei

Your kitchen looks great and I love the two big windows.

Ingrid zei

Heleni die tegeltjes zien er prima uit hoor, niks aan veranderen. Hele mooie keuken is het geworden.
veel liefs Ingrid

Supergoof zei

Hoi Heleni, wat is het mooi,.... diepe bewondering,.... ik vind het zo KNAP!!

Silvana zei

:)-!!!!!!!!
Regards

Xandra zei

Wat een gezellige keuken heb je gemaakt. Mijn complimenten voor het geheel.

Fijne zondag en groetjes,

Xandra

luisa zei

i colori, l'abbinamento della carta da parati con le piastrelle, è veramente una cucina molto bella ed accogliente, perfetta!!!!!
Luisa

Karin zei

Hoi Heleni,

Ik snap waarom je gaat twijfelen over de tegeltjes, het alternatief is inderdaad gedeeltelijk behangen maar mijns inziens zou je dan ook de muur achter de grote tafel moeten tegelen en dat zou dan bij elkaar weer zo standaard worden, conclusie....zo laten, ziet er mooi uit!!

Groetjes, Karin.

Ascension zei

Se ve una cocina preciosa y acogedora, enhorabuena.
besitos ascension

Drora's minimundo zei

This kitchen is beautiful. I love how the light comes in through the larg windows. Great work!
Hugs, Drora

Wateringen zei

Lieve Heleni,

Wat is dit toch prachtig!
Zo verzorgd zo mooie afgewerkt, met al
die schattige details...

Meis je bent een kanjer!

Liefs,
Marijke van de popjes

Anoniem zei

Dag Heleni,

Nou, voor de verandering nu maar iemand die snapt dat je een beetje twijfelt...ik zou ook twijfelen;
Ben benieuwd wat het gaat worden...'k geniet erg van je blogs..allebei erg mooi en wat heerlijk perfectionistisch!
'k Hoop dat we nog lang mee mogen genieten van je 'gouden'handen.

Groetjes, Jacobien

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Heleni.. ♥
Je maakt het weer allemaal zo schattig mooi ..
hier kan ik altijd van genieten .. en leuk dat je mij ook gaat volgen..;))
Liefs en fijn weekend Gaby.. ♥

Kleine Vingers zei

Mooi hoor die keuken, ik vind de tegeltjes erg mooi geworden.

Groetjes Aurora

Nancy zei

Prachtig gemaakt, een heel mooi sfeertje. De tegels zo hoog bij de schouw vind ik juist heel erg passend dus ik zou het persoonlijk zo laten.
Gr. Nancy

Mona zei

Heleni, you have made a beautiful kitchen, I love it!!! Wonderful colors.
Mona

Alexandra zei

Hoi, wat wordt het mooi.
Ik ben even een tijd afwezig geweest op blogland en probeer alles een beetje in te halen, maar het is dan ook wel genieten als ik jou posten lees en de foto's zie.

Mooie tegels en inderdaad een gezellige sfeer in de keuken.

Groetjes, Alexandra.

sylvia zei

Ik weet echt niet hoe ik zeggen moet hoe mooi ik dit vind, en zo knap dat je dat zo prachtig kunt inrichten zelf: chapeau!!!
fijn weekend, groetjes, Sylvia

Lucy Coles zei

Your kitchen is beautiful.
Lucy

Cisca zei

Wat mooi allemaal, ook de tegelwand. Een beetje de keuken van Saartje!
Groetjes, Cisca

Madammeke Ongeduld zei

wat een pracht van een keuken en alles zo in detail en perfect afgewerkt

Terray zei

Ik ben gelijk maar volger van deze blog geworden. Wat mooi Heleni en wat knap!

Groetjes
tertia

Mona zei

Hi again Heleni.
Want to say thank you for your nice comment. It was fun to hear that you also have a brother that play in a band, play guitar and sing.
Mona

Wyrna Christensen zei

Jeg elsker dit køkken . Det er så smukt. Meget fine vinduer og flot med lyset der kigger igennem.
Knus
Wyrna

Mona zei

Heleni, thank you for the comment to my problem, I answered you on my own blog.
Mona

Related Posts with Thumbnails