Pagina's

vrijdag 18 mei 2012

na veel gepruts........














.....is het mij gelukt een hoekkastje door te zagen. Ppffff wat een klus.
Het vraagt nog wel om bijwerking, maar dat komt helemaal goed.
Nu staat er een mooie rechte keuken.














Ik denk dat ik het andere hoekkastje ook nog 'even' doe.....















Met de schouw ging het eerst niet veel beter.....















Eerst had ik dit in gedachten maar vond het veel te minnetjes.















Na veel probeersels en ergernis (??) is het nu dit geworden. Nu pas ben ik tevreden.

10 opmerkingen:

Drora's minimundo zei

A very good job. You can always find what to do with that sawed off piece. Your kitchen is fantastic.
Hugs, Drora

Josje zei

Gewoon hup! de zaag erin ;-) Goed gedaan Heleni! De schouw is ook mooi geworden, wat robuuster dan de eerste versie. Leuk ook dat je nu wat ruimte hebt om er spulletjes op te zetten.

marijke's crea zei

Meis wat prachtig!!! ben gelijk terug in het keukentje van Saartje, zo gezellig sfeertje hangt er!
groetjes Marijke

miniacollection zei

Great kitchen!
Geneviève

Fabiola zei

I like this kitchen. The colors are fantastic.
Bye Faby

luisa zei

A very great job,it is not easy... i known!!!! I like very much your kitchen!
Luisa

Ilona zei

Hallo Heleni! Ik was eventjes druk met van alles, kijk even niet, kom dan terug op je blog en ik heb gelijk het hele weekend wat te lezen ;) Zo, jij hebt even rigoureus de zaag gehanteerd, maar wat een geweldig resultaat, prachtig geworden. Fijn dat het gelukt is!
Fijn weekend, Ilona

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Hoi Heleni, De schouw maakt nu veel meer uit, wat een super goed idee :)
Een heel fijn weekend !

Lieve groetjes Mieke

Lucy Coles zei

Your blog is beautiful. I love the white knit bedspread.
Lucy

Irene zei

Lovely kitchen and great colour.

Related Posts with Thumbnails