Pagina's

dinsdag 15 mei 2012

keukentje......














Het begint er een beetje op te lijken.....
een Hollandse schouw.














Door de lichtval lijkt de linkerkant grijzer van kleur dan de rechterkant.














Om Hollandse tegeltjes te vinden viel niet mee.
Tot ik in de boekwinkel een tijdschrift vond met een halve bladzijde tegeltjes.
Ook nog de goede tegelmaat. Wat wil een mens nog meer........
De achtergrond was een beetje te wit, dus heb ik een heel dun laagje patina aangebracht en uitgepoetst. Helemaal naar mijn zin geworden.


12 opmerkingen:

La casa de Elisa zei

me encantan los azulejos te quedara preciosa la cocina ¡¡...besines

Lida zei

Wat schattig en om dat zelf te maken! Zijn het echte tegeltjes of heb je met karton gewerkt? Ik kocht echte tegeltjes met een delfts motiefje maar om zo alles te doen wordt wel heel erg duur, dus gave oplossing!
Groetjes
Lida

Quilting Moesje zei

Leuk !
Ik zie voor het eerst hoe een inrichting kan worden gemaakt .. mooi geworden de tegeltjes door de bladzijde uit het tijdschrift~!
Groetjes,
Simone

Guusje, zei

Wat is dit mooi en wat geweldig dat je de tegeltjesmuur zelf gemaakt hebt.

Fabiola zei

Bel lavoro; le piastrelle sono fantastiche.
Ciao Faby

Ascension zei

Estas haciendo un fantastico trabajo, me encantan esos azulejos.
besitos ascension

Norma zei

The tiles are perfect - how lucky you found the magazine :)

Flora zei

Dear Heleni
I just finished reading all the news from the beginning of the year (better late than never!) And I must say that this new project seems fascinating, in true Dutch style, hosting the dollhouse in a cabinet.
Waiting to see new developments
Mini hugs,
Flora

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Hoi Heleni, Wat een geweldig leuk en (handig) toeval dat je dat tijdschrift gevonden hebt :)
Het ziet er prachtig uit en ik was nooit op het idee gekomen dat het papier is.
Super gemaakt !!

Lieve groetjes Mieke

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Heleni.. ♥
Via via kwam ik jou blog tegen ..leuk die miniateurtjes ..echt schattig om te zien ..ik ga je blog dus volgen .. ♥
lieve groetjes Gaby.. ♥

La Belle Brigante zei

hoi Heleni,

wat een mooie tegeltjes, en ik vind de kleur blauw van de schouw heel mooi. wat een inspirerend projekt, dit kabinet huis!

groet van Margot

Eva zei

¡Que maravilla de azulejos!. Un saludo, Eva

Related Posts with Thumbnails