Pagina's

donderdag 3 mei 2012

kado gekregen.......





















Hallo allemaal,
Na een hele tijd andere dingen te hebben gedaan, ben ik weer voorzichtig terug.
Dit prachtige bovenkastje kreeg ik van mijn vriendin. Ze wilde het zelf niet gebruiken en toen mocht ik het hebben. Het past precies op het onderkastje wat ik al jaren gebruik.
Ik had natuurlijk al een idee wat ik er mee wilde....... juist ja, een poppenhuis in maken.

Omdat ik mijn eerste poppenhuis pas verkocht heb en alle meubeltjes opgeslagen had, ben ik even aan het inrichten geweest...... kijk maar even mee,

























































































Zoals je ziet heb ik nog wel het één en ander te doen. Een beetje verbouwen zoals wandjes plaatsen, vloeren maken, schilderen en behangen. Heerlijk om weer te beginnen en dan is 't tijd voor een glaasje...


















13 opmerkingen:

Fabiola zei

Mi piace come hai esposto tutto questo. Mi sembra di vedere una vetrina d'altri tempi, dove dentro a credenze, armadi o vetrine venivano allestite case di bambola.
Ciao Faby

miniacollection zei

What a great and beautiful idea!
Geneviève

Maria Ireland zei

Fantastic idea. It looks wonderful.
Hugs Maria

Ilona zei

Heerlijk zo'n mooi kastje, vooral als je het ook nog kado krijgt!! Het is erg leuk werk om alles naar je zin te kunnen maken toch?
Er staan bovendien al erg mooie spulletjes in je toekomstige huis.
Groet, Ilona

adrie zei

Wat een leuk idee,en de kast is ook erg mooi.Wacht op de volgende foto,s
groetjes adrie

Josje zei

Mooi Heleni! Wat past de kast perfect op de onderkast. Daar kan je je weer heerlijk op uitleven ;-)

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Hoi Heleni, wat een prachtige kast, en wat ontzettend lief van je vriendin. zo een mooi kado !!
Nu ben ik eens heel benieuwd wat je ervan gaat maken. Heel veel plezier er mee :)

Lieve groetjes Mieke

Lisette zei

Leuke verrassing!! Een mooie kast past bij de onderkast samen. Je kunt heerlijk inrichten en veel plezier!!

Ascension zei

Una maravillosa idea, se ve fantastico!!!.
besitos ascension

Roelie zei

Al zijn beide kasten niet voor elkaar geschapen is het een prachtig geheel. Ik hoop wel dat voor je de mini's weer een geschikt huis vindt want het is toch wel een beetje kaal allemaal.
Voorlopig eerst weer even het virus laten aanwakkeren en niets tegen je zin in doen, hoop dat dit het begin is.

Lieve groetjes, Roelie

Irene zei

It's a lovely idea and presented beautifully.

Jollie zei

Ohhhh Heleni wat een ontzettend leuk idee!!!
Het ziet er zoooo mooi uit en prachtig te zien met die glazen deuren ervoor :-)
Veel plezier ermee!!!

Liefs Jollie

Nancy zei

Wat een schitterende kast!! En het past zo mooi op je onderkast, wat een heerlijk cadeau. Heel erg mooi om hier een poppenhuiskast van te maken, ben heel benieuwd naar de vorderingen, wat er nu in staat is al prachtig dus dat beloofd wat..
Groetjes Nancy

Related Posts with Thumbnails