Pagina's

zaterdag 25 september 2010

dagje Maastricht
















Toen we een dagje in Maastricht waren, was er toevallig een curiosamark. Je kunt vast wel de reaktie van mijn man raden, 'nee toch...' Ja het was echt waar en kijk wat ik daar gevonden heb. Vaasjes en bordje van Limoges, een verzilverde franse telefoon, een heel klein eendje die ook nog open kan en schattige trompetspelende haasjes. Mijn dag kon niet meer stuk.
















Zondags ben ik nog even naar de minibeurs in Eindhoven geweest. Daar heb ik weer zulke leuke spulletjes kunnen vinden. Het danseresje is verzilverd en zó mooi... De roze vaasjes  zijn van echt glas.

11 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een bofkont ben jij..zulke mooie spulletjes vinden op een markt! Jouw buit uit Eindhoven is ook heel mooi. Wij hebben elkaar daar misschien wel gekruist, ik liep daar ook rond :-)) Komt ervan als je elkaar niet "live" kent.
vriendelijke groetjes
Ingrid

Kim@My Fairytale Cottage zei

Beautiful finds!! I Love them.
:) Kim

Kicki zei

Oh,such beautiful things you have found.I can understand that you are happy =)
Kicki

PAKY zei

You found so many wonderful things, I love all! congratulations! regards

Ascension zei

Que preciosidad de miniaturas, enhorabuena.
Feiz fin de semana
besitos ascension

Maria Jose zei

Beautiful miniatures !

Piikko zei

Oh my...so many pretty things!
I'm sure you're happy:D
gr,piikko

Clara zei

¡Estan preciosas! Me encantan.
Besos Clara

miniacollection zei

A lot of beautiful miniatures.
Geneviève

cockerina zei

oh! damn, I can not find anything here! in my country are not fair or market .... I envy you very, your purchases are adorable! especially the pink glass vases ...
kisses, Caterina

miniaturista zei

Las porcelanas son preciosas.
Un abrazo
Maite

Related Posts with Thumbnails