Pagina's

zondag 26 september 2010

gebouwen in Maastricht












Deze schitterende gebouwen staan in Maastricht. Ik heb altijd grote belangstelling voor oude gebouwen en daar kan ik mijn hart ophalen.













Dit is kasteel "Schaloen" in Oud-Valkenburg. Het ligt er fantastisch.













Bij het kasteel is ook een geweldig mooie tuin. Met allerlei oude gewassen en zelfs een watermolen. In de molen is ook nog het interieur te zien van het molenaarsgezin dat er lang geleden heeft gewoond.













Dit is het stadhuis in Maastricht...het heeft zulke mooie details. Inspirerend voor onze 1:12 huizen...
Als je op de foto's klikt worden ze vergroot.

7 opmerkingen:

Josje zei

Prachtig Heleni. Genoeg inspiratie denk ik zo!
Groet, Josje

Lisette zei

Mooie foto`s gemaakt. Elke huis heeft iets karakterische details. Ik maak ook zelf een foto`s van Hollandse huizen.(zie mijn site)
Bedankt voor meedelen.

Flora zei

What a beautiful city ... Thanks for the photos. Have a nice trip :-)
Flora

Karin zei

Prachtig allemaal, het doet soms zo 'buitenlands' aan in Maastricht!, ik mis trouwens foto's van alle mooie gebouwen uit deze tijd of misschien vind je die gewoon niet mooi, kan natuurlijk ook!

Groetjes, Karin.

miniacollection zei

Thank you for all these beautiful photos. It must have been a very interesting travel.
Geneviève

shannonc60 zei

It's so beautiful!

Heleni zei

Thank you all for the nice comments.
Karin, inderdaad staan er alleen oude gebouwen op. Met nieuwere of moderne gebouwen heb ik niet zo veel. Ik vind juist toeters en bellen, oftewel krullen en franjers aan de oude zó mooi.
By the way, ik winkel ook heel graag hoor, (hihi)

Related Posts with Thumbnails